آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو

  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی کارت ویزیت پشت ورو جزئیات براق نقطه برجسته از الگوهای جالب و انتخاب رنگ برخوردار است. همانطور که با تمام طراحی های مؤثر ، یک پیام مهم مارک تجاری را نیز منتقل می کند: این نقطه مبدأ خلاقیت اندیشه و منحصر به فرد بودن است.

24 با مزه و شیک
طراحی کارت ویزیت زیبا و شیک
از طریق Behance

پروژه ای برای آژانس طراحی داخلی ، این کارت ترکیبی شیک و دلپذیر از فونت ها و طرح های رنگی را به شما ارائه می دهد که مطمئناً به عنوان الهام بخش برای شما خواهد بود. این کارت ویزیت به عنوان ابزاری برای بازاریابی برای یک شرکت که روی زیبایی شناسی متمرکز است ، ارزش های زیبایی و سادگی ظریف را بالا می برد.

25 خلاق و قابل توجه
طراحی کارت ویزیت برش سیاه و سفید
از طریق پینترست

این کارت ویزیت برش سیاه و سفید از تکه های مستطیل 3.5 2 2 به دلیل نه تنها جهت گیری عمودی بلکه شکل منحصر به فرد آن جداست.

26 تایپوگرافی پرنعمت
طراحی کارت ویزیت تایپوگرافی پرنعمت
از طریق پینترست

این کارت ویزیت پرنعمت برای یک گالری هنری نمونه ای از یک طراحی منحصر به فرد حرفی است که هدیه طراح را برای مارک و طراحی لوگو به نمایش می گذارد.

27 حداقل و رنگارنگ
طراحی کارت ویزیت حداقل و رنگارنگ است
منبع تصویر

این کارت ویزیت حداقل با استفاده از تصویر و رنگ برای یک طراحی زیبا و بازیگوش براق است. با داشتن فضای منفی و عناصر طبیعی ، آنها دست به دست هم می دهند تا کارت ویزیت چشم نواز و به یاد ماندنی بسازند.

28 تازه و تمیز
الهام طراحی کارت ویزیت فویل طلا
از طریق پینترست

این کارت ویزیت پوشیده از طلا برای یک کالای تولید کننده کاملاً منعکس کننده کلماتی است که باید هنگام فکر کردن میوه و سبزیجات به ذهن خطور کنید: تازه ، تمیز و طبیعی.

29 کاربردی و اصلی
کارتهای ویزیت شش گوشه
از طریق Dribbble

یکی از راه های جلوگیری از دور ریختن کارت های احتمالی مشتریان ، کاربردی بودن و مفید بودن آن است. به عنوان مثال ، این صندوق عقب به شکل شش گوش ، فقط می تواند به یک قسمت دائمی از فضای اداری یا خانه شخصی تبدیل شود و مارک شما را از ذهن خود دور نگه دارد.

30 بازیگوش و قابل اعتماد
کارت های کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/


از طریق Behance

یکی دیگر از روش های خلاقانه برای به یاد ماندنی و کاربردی بودن کارت ویزیت ، تبدیل آن به عرشه کارت بازی است. به این ترتیب بیشتر احتمال دارد راهی در اتاق نشیمن یا میز ناهار خوری کسی پیدا کند.

31 باهوش و خیالی
طراحی کارت ویزیت هوشمند تاشو 3D
از طریق پینترست

اگر به دنبال ایده خلاقانه دیگری هستید ، این کارت ویزیت تاشو سه بعدی جالب برای یک شرکت حمل و نقل است.

32 طرح امداد و بریدگی
سفارشی ضخامت کارت ویزیت تسکین کارت ویزیت
از طریق پینترست

توسل به مواد جایگزین یکی دیگر از راه های مطمئن برای ایستادگی است. فقط نگاهی به این کارت عمودی چاپ شده روی کاغذ ضخیم سفارشی بیندازید. این کارت ویزیت بی نظیر که در طراحی تسکین سفارشی و برش خورده طراحی شده است ، تقریباً شبیه تخته سنگ نازک است.

33 سرگرم کننده و تعاملی
طراحی کارت ویزیت تعاملی
از طریق پینترست

یادآوری این کارت ویزیت ، که هوشمندانه گزاره ارزش منحصر به فردی را به روشی مؤثر ارتباط می دهد ، سخت است. این واقعیت که بیننده می تواند با آن تعامل برقرار کند ، و نمی داند در آینده چه انتظاری دارد ، آن را به ویژه به یاد ماندنی می کند.

34 شفاف و پاک
طراحی شفاف-کارت ویزیت
از طریق پینترست

روند دیگری که در محبوبیت رو به رشدی قرار گرفته است ، استفاده از کارت ویزیت شفاف یا شفاف ساخته شده از پلاستیک پلیمری مخصوص است که با گذر از آن ، نور را پخش می کند. از کارتهای نیمه شفاف گرفته تا کارتن های یخ زده ، چیزی برای هر سلیقه وجود دارد.

35 اکولوژیک و پرتحرک
طراحی کارت ویزیت سازگار با محیط زیست
از طریق پینترست

برای افرادی که واقعاً از جمعیت دور هستند ، این تمبر کارت ویزیت اکولوژیکی وجود دارد که می تواند روی هر نوع کاغذ یا مواد قابل بازیافت چاپ شود. توجه: این کار برای هر نوع مشاغل مؤثر نخواهد بود. فقط کسانی که می خواهند یک نکته از آگاهی از محیط زیست داشته باشند.

36 پویا و قابل توجه
 

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو10

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی