آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو

  • ۰
  • ۰

کارت بازرگانی
کارت ویزیت چاپ شده لیتوگرافی آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو  برای کلن های آب موری و لانمن فلوریدا ، 1881
اروپا ، قاره آمریکا و سایر مناطق جهان الگوی کارت ویزیت را اتخاذ کردند و مطابق ترجیحات فرهنگی خاص خودشان را تولید کردند. همانطور که روش هایی که افراد کارت های خود را حمل می کردند (کیف پول مدرن دو برابر فقط در اواسط قرن بیستم با معرفی اولین کارتهای اعتباری استاندارد شد) ، همینطور ابعاد کارتهای ویزیت ، که متناسب با آن در کیف پولها تنظیم شده بودند ، نیز صورت گرفت. بر این اساس کیف پول یا کیف پول با گذشت زمان ، هر کشوری اندازه استاندارد مورد نظر خود را توسعه داد ، که امروزه متداول ترین اندازه آن کشور امروزه است.

3. موارد فنی که باید قبل از شروع به آن توجه داشته باشید
قبل از شروع کار با طراحی کارتهای خود ، با چاپگر خود بررسی کنید که آیا اندازه استانداردی دارند که ترجیح می دهند با آنها کار کنید. اگر می خواهید به سراغ اندازه سفارشی غیر معمول تری بروید ، باید حتماً سؤال کنید که آیا چاپ و برش مداوم کارتها برای آنها مشکل خواهد بود. هیچ کس کارت ویزیت را با متن wobbly دوست ندارد!

نکته دیگری که باید بررسی کنید اولویت چاپگر برای ابعاد خونریزی است. همیشه باید آثار هنری تکمیل شده خود را با خونریزی در کل لبه کارت ارائه دهید ، اما بسته به ترجیح چاپگر ، عرض خونریزی می تواند بین 3 تا 5 میلی متر * متفاوت باشد. بنابراین حتماً در مورد آن با آنها در ارتباط باشید تا از مجدداً دوباره کاری هنری خودداری کنید.

توجه: تمام اندازه های استاندارد کارت ویزیت که در زیر مشاهده می کنید با خونریزی 3 میلی متری نشان داده شده است.

همچنین ممکن است بخواهید چند نوع چاپ غیر معمول دیگر را به طراحی کارت خود اضافه کنید ، مانند گوشه های گرد (که به برش قالب نیاز دارد) ، کف کردن (برای افزودن لمس های فلزی یا فلور) یا برش لیزری (برای ایجاد طرح های داخلی پیچیده ، اثر توری را تقلید کنید). شما باید آثار هنری نهایی خود را با توجه به این موارد نهایی مورد نظر آماده کنید ، یا با چاپگر خود در مورد چگونگی تنظیم آثار هنری مطابق ترجیحات آنها صحبت کنید.

برای یافتن رایج ترین اندازه کارت ویزیت در کشور خود بخوانید:

اگر در ایالات متحده آمریکا یا کانادا هستید
اندازه استاندارد کارت ویزیت در اینجا 89 میلی متر در 55 میلی متر (یا 3.5 در 2 اینچ) است.

ایالات متحده آمریکا
ایالات متحده آمریکا
الگوی کارت ویزیت خلاق
اگر شما در اروپای غربی هستید
گذشته از چند تنوع ، کشورهای اروپایی بیشتر به اندازه استاندارد کارتهای ویزیت مشترک هستند. انگلیس ، ایرلند ، ایتالیا ، فرانسه ، آلمان ، ن

ترلند ، اسپانیا ، سوئیس و بلژیک تمایل دارند به طور متوسط ​​باریک تر از اندازه کارت ویزیت در 85 میلی متر با 55 میلی متر (3.346 در 2.165 اینچ) بروند.

اروپای غربی
کارت ویزیت آبرنگ
الگوی کارت ویزیت آبرنگ
اگر در استرالیا ، نیوزیلند یا اسکاندیناوی هستید
استرالیا و نیوزیلند همان اندازه کارت ویزیت را دارند ، مانند کشورهای اروپای شمالی دانمارک ، نروژ و سوئد. تایوان همچنین با همان اندازه ، 90 میلی متر در 55 میلی متر (3.54 در 2.165 اینچ) ، تقریباً کمی گسترده تر از اندازه آمریکا است.

استرالیا

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/


استرالیا زلاند جدید
الگوی کارت ویزیت زیبایی
اگر شما در ژاپن هستید
کارت ویزیت های ژاپنی "Meishi" نامیده می شود و آنها آیین خاصی دارند که با نحوه ارائه آنها مرتبط است. آنها بر روی کاغذ ژاپنی به نام Yongo چاپ شده اند که قطر آن 91 میلی متر با 55 میلی متر (3.582 در 2.165 اینچ) است. قبلاً کارتهای کوچکتر برای خانمها سنتی بود (در اندازه "سانگو" ، در حدود 3 و 3/8 در 2 اینچ). و همچنین مرسوم بود که اینها گوشه های گرد داشته باشند.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی