آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو

  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت در برخی موارد مهمترین قطعه بازاریابی است که یک شرکت خواهد داشت.آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو این پتانسیل برای ایجاد یا شکستن معاملات تجاری را دارد و دقیقاً به اندازه روشی که شما در طی یک برداشت اول خود را ارائه می دهید مهم است. در این پست ما در هنگام تهیه کارت ویزیت به برخی از اصول اولیه از قبیل تایپوگرافی ، چیدمان ، قرار دادن اشیاء و استانداردهای چاپ می پردازیم. قبل از اینکه بیش از حد به یک طراحی جدید بپردازید ، استانداردهای چاپ همیشه باید در نظر گرفته شود. در حال حاضر اکثر شرکت های چاپی به فایلهایی نیاز دارند که دارای خونریزی و حاشیه مناسب باشند یا ممکن است شما یک ایمیل برای بارگذاری پرونده های جدید دریافت کنید و در برخی موارد هزینه های اضافی را نیز متحمل شوید. برای تنظیم صحیح طرح خود ، باید الگویی را بارگیری یا ایجاد کنید. دو روش وجود دارد که می توانید از چه نوع الگویی استفاده کنید ، و این بدان معناست که آیا می خواهید خونریزی کنید یا خیر. Bleed محلی است که در آن تصویری از حاشیه طراحی شما اجرا می شود. اگر تصویر شما خونریزی نمی کند ، کار شما کمی ساده تر می شود. از یک سند 3.5 × 2 استفاده کنید. اگر از خونریزی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که الگوی شما با حاشیه 1 ⁄ 8 در خارج از قسمت قابل چاپ تنظیم شده است. می توانید یک الگوی نمونه را از اینجا بارگیری کنید.
کارت ویزیت در برخی موارد مهمترین قطعه بازاریابی است که یک شرکت خواهد داشت. این پتانسیل برای ایجاد یا شکستن معاملات تجاری را دارد و دقیقاً به اندازه روشی که شما در طی یک برداشت اول خود را ارائه می دهید مهم است. در این پست ما در هنگام تهیه کارت ویزیت به برخی از اصول اولیه از قبیل تایپوگرافی ، چیدمان ، قرار دادن اشیاء و استانداردهای چاپ می پردازیم.

استانداردهای چاپ
قبل از اینکه بیش از حد به یک طراحی جدید بپردازید ، استانداردهای چاپ همیشه باید در نظر گرفته شود. در حال حاضر اکثر شرکت های چاپی به فایلهایی نیاز دارند که دارای خونریزی و حاشیه مناسب باشند یا ممکن است شما یک ایمیل برای بارگذاری پرونده های جدید دریافت کنید و در برخی موارد هزینه های اضافی را نیز متحمل شوید. برای تنظیم صحیح طرح خود ، باید الگویی را بارگیری یا ایجاد کنید. دو روش وجود دارد که می توانید از چه نوع الگویی استفاده کنید ، و این بدان معناست که آیا می خواهید خونریزی کنید یا خیر. Bleed محلی است که در آن تصویری از حاشیه طراحی شما اجرا می شود. اگر تصویر شما خونریزی نمی کند ، کار شما کمی ساده تر می شود. از یک سند 3.5x2 استفاده کنید. اگر از خونریزی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که الگوی شما با حاشیه 1 ⁄ 8 در خارج از قسمت قابل چاپ تنظیم شده است. می توانید یک الگوی نمونه را از اینجا بارگیری کنید.

ممکن است به پست های مرتبط زیر علاقه مند باشید:

https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/

طراحی و تولید کارت ویزیت خلاق: تکنیک ها و جزئیات
کیت مبتدی طراحی کارت ویزیت: ویترین ، آموزش ها ، قالب ها
طراحی کارت ویزیت: بهتر از کارت ویزیت ساده
با اجزای فراگیر ، کتاب عملی جدید ما برای ساخت رابط های قابل دسترسی و قوی ملاقات کنید. از آکاردئونها ، جداول و زبانهها گرفته تا دکمه ها ، اعلان ها و ماژول ها - همه در یک کتاب. نوشته شده توسط هایدون پیکرینگ. حمل و نقل در حال حاضر

پرش به فهرست مطالب ↬
پانل ویژگی ها
تایپوگرافی
استفاده از تایپوگرافی در طراحی کارت ویزیت برای داشتن کارت ویزیت عالی بسیار مهم است. تعداد قلم هایی که استفاده می کنید را محدود کنید. خیلی سبک های بسیار واقعاً گیج کننده هستند. از این گذشته ، این فقط می تواند زشت باشد. از یک فونت استفاده کنید که آرم یا سایر عناصر موجود در کارت را تعارف کند.

چیدمان و قرار دادن شی
طرح کارت ویزیتان را به هم نزنید. همیشه به یاد داشته باشید که یک قسمت عقب برای چاپ وجود دارد. اگر مشتری شما لیستی از لباس های مورد نظر خود را در کارت خود به شما می دهد ، سپس چند قسمت مختلف متن را در قسمت جلویی ، معمولاً اطلاعات مخاطب ایجاد کنید و متن غریب را در قسمت پشتی نگه دارید. قرار دادن آرم می تواند یک نکته مهم در طراحی کلی باشد. به عنوان یک طراح ، از قضاوت خود در مورد چقدر فضایی که می خواهید آرم استفاده کند استفاده کنید. شاید این یک آرم عالی باشد و به یک بخش کامل کارت نیاز دارد. هنگامی که من با طراحی کارت ویزیت شروع می کنم ، معمولاً با 5-10 طرح بندی مختلف شروع می کنم و با حرکت به جلو طرح آنها را باریک می کنم.

فراموش نکنید که کارت ویزیت نقطه تماس است ، نه یک بروشور. این به تنهایی می تواند مهمترین قطعه بازاریابی برای برخی از شرکت ها باشد. هدف این است که جلوه ای ماندگار بماند و احساس کلاس و اعتماد ایجاد کند. از اینکه زمان خواندن این مقاله را گرفتید ، سپاسگزارم و امیدوارم که در طراحی کارت ویزیت بعدی شما سودمند باشد. اگر به دنبال الهام بخش کارت ویزیت عالی هستید ، پس از مثال های کارت ویزیت بسیار جذاب Creattica را بررسی کنید.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی